De belevingsscan is een objectief meetinstrument om de klantenbeleving een score te kunnen toekennen. Dit gebeurt op basis van het DNA of de waarden van het merk van de showroom.
Hiermee weet u perfect aan welke elementen u kan optimaliseren om uw klant frequenter en langer in uw showroom kan laten verblijven.
Deze scan is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek (UHasselt) en laat toe om een geobjectiveerde manier de verschillende aspecten van beleving van een fysiek winkel- of showroompunt te meten.
De beleving hoe die bij een klant overkomt. We gaan hier dus veel verder dan de subjectieve waarde, een ‘mooie showroom of winkel’
Deze objectieve belevingsscan dient door een opgeleide expert ingevuld te worden. Present-it is hiervoor dan ook de juiste partner.
Wij beoordelen objectief 95 belevingsaspecten die samen een totaalscore op 100 geven. Het resultaat bestaat uit deze score en wordt vervolgens weergegeven in 6 deelaspecten: exterieur, architectuur, ruimtelijke invulling, sensorische aspecten, communicatie en all-round beleving..
Laat je inspireren
Hoe jouw perfecte showroom er uit ziet is geen kwestie van ‘gouts et couleurs’, maar is steeds afhankelijk van jouw merk-identiteit, jouw markt en jouw budget. Daarom bundelden we de vele (heel diverse) realisaties in een inpiratieboek.
Present-it is een team van vakspecialisten met bijzondere expertise in het ontwerpen en realiseren van showrooms, commerciële ruimtes, winkels en points of sale.
Ontdek meer over onze aanpak en oplossingen op onze bedrijfswebsite:
Laat je inspireren
Vul je e-mailadres in en download ons inspiratieboek (PDF).
Present-it Privacybeleid
Waarom verzamelen we bij Present-it persoonsgegevens en hoe gaan we met die gegevens om?
Jouw privacy is belangrijk.
Het beschermen van jouw persoonlijke gegevens en jouw privacy is belangrijk voor ons. De toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR), is onze leidraad. Dit betekent dat wij: