Doel:
Het persoonlijk contact met het netwerk verdiepen en verruimen. Deelname aan vakbeurzen gedeeltelijk inruilen voor een persoonlijk onthaal in een eigen aantrekkelijke en multifunctionele showroom.
Uitdaging:
Verschillende doelgroepen, nl architect, consument en installateur kunnen boeien in één en dezelfde ruimte. Daarenboven moet de ruimte ook multifunctioneel zijn: producten (voordeuren) laten beleven; opleidingen en seminaries; receptieruimte voor klanten en personeel.
Invulling:
Voor de storytelling werd onder andere gebruik gemaakt van multiplex als materiaal: deze locatie was vroeger immers een multiplex fabriek!
Huisjes met hun respectievelijke verschillende voordeur mogelijkheden volgen elkaar op. Inside out: binnenin de huisjes vinden we de straat met kasseien en tramsporen. De bezoeker krijgt zo veel zintuiglijke prikkels dat Frager hem lang zal bij blijven! Bovendien nodigen de huisjes uit om de routing te volgen.
Daarnaast is er ruimte voorzien op het podium voor demo montages, zijn er eyecatchers aanwezig om de USP’s te verduidelijken.
Architecten kunnen dan bijvoorbeeld op de mezzanine terecht voor dossierbesprekingen. Daar bevindt zich een high-end vergaderzaal.
De sfeer van authenticiteit en vertrouwen is hier de rode draad.