Masschelein- Showroom

Doel: Beleving brengen met het interieurdesign Uitdaging: De beleving laten aanspreken voor particulier en professioneel, alsook de merken in de Masschelein uitstraling integreren. Invulling: Bij de landingszone valt de grote openheid van de showroom meteen op, met duidelijke zichtlijnen naar de verschillende eilanden. De dynamiek zit in het spelen van de verschillende hoogtes van de […]
Cargill – House of Chocolate

Doel: In Moeskroen kunnen chefs en professionele bezoekers vanuit de hele wereld zich komen inspireren; nieuwe recepten uitproberen, en zich onderdompelen in de adembenemende wereld van chocolade. Zo versterkt Cargill zijn positie als marktleider, en kan het bedrijf innovatief aan de snel evoluerende behoeftes van de consument tegemoet komen. Uitdaging: Samen met WeWantMore één van […]
De Nachtwacht

Doel: I.s.m Steven Bollé de bestaande showroom volledig herdenken in functie van beleving voor de bezoeker. Uitdaging De bestaande winkel lichter en hedendaagser maken en de art deco elementen van het gebouw aan bod laten komen. Invulling “De zachte zone” staat voor een corner waar de verschillende vullingen van donsdekens kunnen worden gedemonstreerd. Hier spelen […]
Visix – Showroom

Doel: Een polyvalente ruimte bouwen, voor zowel klanten als medewerkers van de vestigingen. Uitdaging Een duidelijk overzicht brengen van de verschillende toepassingen waar het merk Visix meerwaarde biedt. Sfeer en gezelligheid combineren met technische aspecten en zakelijke vergadermogelijkheden. Invulling: Present-it laat de bezoeker onmiddellijk onderdompelen in de Visix branding. Grote dubbelzijdige textielframes zijn dan ook […]
Frager – Belevingscentrum

Doel: Het persoonlijk contact met het netwerk verdiepen en verruimen. Deelname aan vakbeurzen gedeeltelijk inruilen voor een persoonlijk onthaal in een eigen aantrekkelijke en multifunctionele showroom. Uitdaging: Verschillende doelgroepen, nl architect, consument en installateur kunnen boeien in één en dezelfde ruimte. Daarenboven moet de ruimte ook multifunctioneel zijn: producten (voordeuren) laten beleven; opleidingen en seminaries; […]
Orange – Cyber Experience Center

Doel: De bezoekers in een experience center de snelheid en oplossing van Orange tegen cyberaanvallen fysiek te laten beleven. Uitdaging: Het visualiseren van de impact van cyberaanvallen en de mogelijke oplossingen. Invulling: In het experience gedeelte bevinden zich balies met ledverlichting. Deze krijgen een bepaalde kleur bij een cyber aanval, en een andere bij de […]
Hanssens – Experience Center

Doel Een experience center met als doel enerzijds demo’s en opleidingen te kunnen verzorgen; anderzijds een persoonlijk onthaal te bieden aan de bezoekers. Uitdaging Het niet tastbare visualiseren. Invulling Het experience center is opgedeeld in 2 zones. Het eerste deel is ingericht om groepen mensen te ontvangen, en demo’s en opleidingen te geven. Het persoonlijk […]
Hydro – Showroom

Doel: Een multifunctionele showroom voor verschillende doelgroepen. Uitdaging: Op een aantrekkelijke manier de verschillende ramen presenteren zodat de bezoeker het gamma kan bekijken zonder echt dat gevoel te hebben. Invulling: Dankzij een logische routing vinden de bezoekers de modules op hun pad met de ingebouwde ramen. Dit is visueel sterk, aangezien de toepassing direct op […]
Ubbink – Opleidingscentrum

Doel: Een showroom voor technische producten, enkel voor vakmensen. Uitdaging: Hoe deze producten duidelijk te presenteren en de nodige uitleg te kunnen geven. Invulling: Present-it ontwierp een productvoorstelling in een doorsnede van een huis. Een aangrenzende, maar afgescheiden ruimte dient als verwelkoming en voor de theoretische opleiding, dewelke in de showroom zelf onmiddellijk aan de […]