Forum Jobs – The Brainwave

Doel: Een inspirerend opleidings- en ontmoetingscentrum creëren voor eigen medewerkers, The Brainwave. De ruimte moet ook flexibel kunnen ingezet worden voor externe bezoekers, dus is modulariteit van de ruimte essentieel. Uitdaging: The Brainwave moet het kloppend hart worden van Forum Jobs. De uitdaging bestaat er in om dankzij het interieur en de inrichting de branding […]
The Reef – Opleidingscentrum

Doel: In opdracht van Pom West-Vlaanderen een state of the Art opleidingscentrum bouwen waar werknemers van vandaag en morgen klaargestoomd worden voor een job in de blauwe economie. Uitdaging: Door innovatieve visualisatietechnieken van dit opleidingscentrum een veilige omgeving creëren voor de offshore medewerkers. Invulling: De samenwerking tussen E-BO en Ocular vertaalden zich in de onderdompeling […]
Masschelein- Showroom

Doel: Beleving brengen met het interieurdesign. Uitdaging: De beleving laten aanspreken voor particulier en professioneel, alsook de merken in de Masschelein uitstraling integreren. Invulling: Bij de landingszone valt de grote openheid van de showroom meteen op, met duidelijke zichtlijnen naar de verschillende eilanden. De dynamiek zit in het spelen van de verschillende hoogtes van de […]
Cargill – House of Chocolate

Doel: In Moeskroen kunnen chefs en professionele bezoekers vanuit de hele wereld zich komen inspireren; nieuwe recepten uitproberen, en zich onderdompelen in de adembenemende wereld van chocolade. Zo versterkt Cargill zijn positie als marktleider, en kan het bedrijf innovatief aan de snel evoluerende behoeftes van de consument tegemoet komen. Uitdaging: Samen met WeWantMore één van […]
Showroom De Nachtwacht

Doel: I.s.m Steven Bollé de bestaande showroom van De Nachtwacht volledig herdenken in functie van beleving voor de bezoeker. Uitdaging De bestaande winkel lichter en hedendaagser maken en de art deco elementen van het gebouw aan bod laten komen. Invulling “De zachte zone” staat voor een corner waar de verschillende vullingen van donsdekens kunnen worden […]
Visix – Showroom

Doel: Een polyvalente showroom bouwen, voor zowel klanten als medewerkers van de verschillende vestigingen. Uitdaging Een duidelijk overzicht brengen van de verschillende toepassingen waar het merk Visix meerwaarde biedt. Sfeer en gezelligheid combineren met technische aspecten en zakelijke vergadermogelijkheden. Invulling: Present-it laat de bezoeker onmiddellijk onderdompelen in de Visix branding. Grote dubbelzijdige textielframes zijn dan […]
Frager – Belevingscentrum

Doel: Het persoonlijk contact met het netwerk verdiepen en verruimen. Deelname aan vakbeurzen gedeeltelijk inruilen voor een persoonlijk onthaal in een eigen aantrekkelijke en multifunctionele showroom. Uitdaging: Verschillende doelgroepen, nl architect, consument en installateur kunnen boeien in één en dezelfde ruimte. Daarenboven moet de ruimte ook multifunctioneel zijn: producten (voordeuren) laten beleven; opleidingen en seminaries; […]
Orange – Cyber Experience Center

Doel: De bezoekers in een experience center de snelheid en oplossing van Orange tegen cyberaanvallen fysiek te laten beleven. Uitdaging: Het visualiseren van de impact van cyberaanvallen en de mogelijke oplossingen. Invulling: In het experience gedeelte bevinden zich balies met ledverlichting. Deze krijgen een bepaalde kleur bij een cyber aanval, en een andere bij de […]
Hanssens – Experience Center

Doel Een experience center met als doel enerzijds demo’s en opleidingen te kunnen verzorgen; anderzijds een persoonlijk onthaal te bieden aan de bezoekers. Uitdaging Het niet tastbare visualiseren. Invulling Het experience center is opgedeeld in 2 zones. Het eerste deel is ingericht om groepen mensen te ontvangen, en demo’s en opleidingen te geven. Het persoonlijk […]
Hydro – Showroom

Doel: Een multifunctionele showroom voor verschillende doelgroepen. Uitdaging: Op een aantrekkelijke manier de verschillende ramen presenteren zodat de bezoeker het gamma kan bekijken zonder echt dat gevoel te hebben. Invulling: Dankzij een logische routing vinden de bezoekers de modules op hun pad met de ingebouwde ramen. Dit is visueel sterk, aangezien de toepassing direct op […]